DO YOU MISS THE WAY THE WORLD WAS SPINNING FOR US?

en kall söndag, va mer kan jag säga? usch va jag vill sova mer men inte kan. ligger hemma hos robins familj och umgås med dom medan han jobbar. blev sova kvar här igår då jag trodde vi skulle ut och äta som det var tänkt men sen blev de halloween fest för 40+ och yngre som äldre, haha dom är ju värre än barn, körde WAKA WAKA dansen och dom trivdes. det bjöds på massa pajer, kebabpaj, tacopaj, köttfärspaj, kycklingpaj, mums va det var gott, sen massa efterätter. satt som en smäääääck i maagen asså.

och när 40+are blir på lyset dåni, då flyger det både saker ur mun på dem och på sidan om, hahaha! hade feber men det brydde jag mig inte om då, ville ha roligt och inte bara sitta inne och rolligt fick jag också! spökrundan, haha massa läskig musik i en svart skog sen massa frågor på det så man va tvungen att ha ficklampa. dom vuxna låg på marken och skrämde oss "barn" hehe jag vart nog räddast av dom alla. sen hoppa dom ut med lakan och kasta massa ris, haha hur kul? knaaaas, fast roligt.


ne nu ska jag mysa med min vegas och kolla om isac vaknat, sen fixa sig för att åka och kika innebandy då min bror och robins bror ska stå. slapp söndag, så som det ska vara. sen massa mys, magen har börjat krångla nu igen så lite lugnt måste jag nog ta det. äta nått gott och kika film och sen ner i sängen för att inför skolan på måndag, blääää!

om inte detta ser härligt ut så säg mig?




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-07 · 10:17:22







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter