DU HAR INTE EN ANING, ATT JAG TÄNKER PÅ DIG PRECIS JUST NU

att vakna kl 03.55 och känna att man har knivhugg i magen och att man ska spy är inte sådär jätte kul. satt uppe på toa minst 40 min, sen äntligen kunde jag somna, efter 1 timme och 20 min vare dax igen, toooooa och där satt jag länge, kan inte somna, kan inte få bort smärtan. det är faaan pain in the ass. att ligga ner är det ända som lugnar magen + värmekudden.

runt 23:00 snåret igår bestämde jag och baby för att möblera om, TOTALT. soffan vid fönstren, tvn vid den vita spegelväggen, nu ska vi kirra en ny vit byrå så den kan stå där soffan stod och den vita spegeln över, det ser awesome ut, hoppas på skilnad sen när allt kommer upp. halv ett var vi klara för att mysa ner i sängen.

nu ska jag ha ont och försöka sova. PUSSPUSSS

dessa skor är nu mina och påväg hem till min brevlåda. ÄLSKAR-SJUKLIGT.

                                      



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-29 · 07:16:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter