IT'S TOO LATE TO APOLOGIZE

vänner, sämst på skriva i know! haft fullt upp! ligger lite efter med min lista 30 dagar, skriver det jag känner för ist och hoppar i listan då jag inte orkar göra hela listan ut! vet ni vad? min vän kasper har tvingat med mig att spela innebandy i hans lag på lusseinnebandyn, och jag som är för snäll och kan inte säga nej helt enkelt! men kommer bli greeejt asså! hejja.
 
sitter i min mysiga KALLA lägenhet med elin och myser med musik och min bästa katt, vi ska ha spa kväll, då jag inte får dricka alkohol för tabletterna! kasst är det men jag överlever. vi ska iväg och handla massa gott och lite olja till massagen.

                  här har vi filuren kasper som jag ska spela med den 10:e december :)
 
                      



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-27 · 14:14:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter