MAN SER DE MAN VILL SE, MAN HÖR DE MAN VILL HÖRA

morning people! how is tha läget? supergoood hoppas jag! med mig? nääe fyfan ligger med massa snor och täppt näsa, skitless. tror elin smitta mig innan hon åkte till göteborg, tack skruuuttt! hela huvet är tungt känns som jag har massa feber fast tempen visar inget, bläää! min kropp är känslig och kass bah ää så. skulle vilja ut och springa och röra på mig, men icke med denna förkylning.
 
om ansiktsbehandligen va goooood? hehe oja! awesome, köpte även massa mary kay produkter som dom kommer med hem till lägenheten vid 13:00 snåret! ni anar inte hur bra dom produkterna är, även att jag kanske börjar och jobbar hos dom, fick frågan igår om att komma på möte på måndag, och varför inte? pengar behövs! super nöjd över mina produkter, och mer ska köpas, men attans så dyra dom är! värt varenda krona är dom iaf. mähä nu väntas det bara, komsi komsi! sen är jag massa nöjd! sweeet.

sen på kvällen blev det att åka till träffen och kolla runsten-ggik, helt bra kväll som sluta i sängen med massa mys. nu såhär kl 06:51 blire film senare när prodkterna kommit lägger jag in dom och skriver ett inlägg. PUSSOCHKRAM.




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-05 · 06:59:21







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter