MISSING YOU ISN'T THE PROBLEM

hej vänner! då var dag ett skriven, lite långt men text gillar ni va? tror så! satt och fundera ska jag byta tillbaka till devote.se eller inte? nån som vågar slänga in en kommentar av alla läsare, vore bäst ni. idag ska jag mysa massa med familjen J, kanske blir att plugga lite ikväll om orken finns. just nu är jag ensam i huset medans dom är på innebandy match, vegas ligger på mitt bröst och sover. attans vilken skön katt jag har, sötaste! nu blire duschen sen får vi se vad denna dag bjuder på. ha det bäst fäääns.

( kan dock säga, vädret kan blåsa till asien eller nått, här behöver vi värme tack! )




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-11-21 · 11:47:56




  Anonym

inte devote..

2010-11-23 11:05:15



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter