SMILE, BREATHE, AND GO SLOWLY

sitter i min lägenhet med syster & elin & myser, haft massage & ätit chips, dipp & godis! mummmms. ville bara säga skorna från nelly var helt fula, hahah jag dör! får beställa nya gratis, tack&tack. jag har fått smyckena också, dom är ljuvliga :)

arbetarbladet: två tredjedelar av killarna i årskurs tre på Thoren Business School har provat knark? ja vad ska man säga, fin reklam för vår skola? noooot. trodde jag inte, gaaalet. menmen nu till nått annat, imorgon äre 1:a advent, jul snart? underbart, blir mat på cheers imorgon, mumma, sen en mysig kväll med min bästa pojke. sen bara vänta på en ny vecka med massa plugg, för mycket plugg, men snart lov. och saknar min mathilda massa, kom hem nu behöver lilla dig min finaste ♥
 
smyckena, korsörhängena, större är dom, ser jätte små ut på bild, andra bilden, min ljuvliga korsring, ÄLSKARRR!





Kommentera inlägget här
Allmänt 2 kommentar(er)
2010-11-27 · 23:15:56




  Linnea

herregud vilka fina smycken! :D vart finns dom och köpa? :D

2010-12-01 18:52:39
  sussanna

tack! roligt att du gilla dom, köpte dom av madde, en tjej som gör dom, kika in på http://intensivecravings.blogg.se/ :)

2010-12-02 12:17:27 http://sheownsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter