UPS - AND DOWNS

VAHETTERRE OM NI ÄR SÅDÄR SKIT INTRESSERAD SÅ ööhm det gick åt helvete på provet, iaf så det känns. överfall, överskott, underskott, utfall, jag blanda ihop allt lixom! weirdo dag också! bläää. vår sköna rektor fredrik nilsson har oss i en lektion och vettefään om den är seriös asså? blev att han satte sig och sjöng jul-sånger för oss, hähä! satans prov som förstört mitt humör, cykla hem med värsta hemska minen också, såg elak ut som bara den och trampa med stora steg, så ni mig? då vet ni varför! hee

tröstar mig med julmust och en stor jävla chokladtomte, hur gott? redan jul hemma hos mig. ska in i duschen snart sen fixa innan jag åker hem till bomhus för att fira lillebror med släkten. nääe nu ska jag klura ut vad som gör just tomtechoklad så INSANE gott.

BÄST NU, BÄTTRE FÖRR!
vill tillbax till förr, ta miig.

häärå




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-11 · 15:02:15







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter