FÅTT GRATIS SKOR FRÅN NELLY

hejje fäns! känns skapligt skönt med en dag vila imon då vi har studiedag! ska umgås med elin då och vi får se vad vi hittar på, just ja, vi ska tvätta, haha hejja hejja! ska sooova skapligt länge imon iaf, slippa gå upp kl 05:45. helt bra!

JAG TRODDE DET VAR KÖRT IDAG.
skulle ta oss till idrotten och det var storm, blåste nästan bort! vi kom ca en och en halv timme tidigt så vi fick pricka av oss och åka hem, men där satt amanda, jag och molly och tveka om vi våga oss ut. ärligt så åkte man med vinden den tryckte så mot ryggen, hemskt väder asså! men vi klara oss, fast facet vart helt fryst och man så sådär gullig ut med rödblommiga kinder. fint sådär haha!

OCH VET NI VAD?
dom har skickat mina skor nu från nelly high heels party ni vet dom 99:e första på goya fick ett par gratis skor, fick mitt tredje val då dom inte skulle tillverka första eller andra valet jag valde, kassst men så äre, och dom är inte helt fel att få gratis dessa skor! lovee it fast nu vill jag ha svarta, men kan va fint med grått med!

                                                           



Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-11-23 · 15:15:48




  SOFIA

Finalisterna för Helgens blogg är utsedda.

Blev du en an dem? Och tack för att du var med och deltog. Ha en fin kväll! KRAM

2010-11-24 20:52:34 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter