MIN BÄSTA VÄN

hejhej igen, tänkte köra "min bästa vän" vet att jag strunat i listan och hoppat en massa men nu kör jag på min bästa vän för jag vet att hon läser och behöver höra dessa ord som den underbara bästa vän hon är! jordens mest finaste människa.

jag kan inte beskriva med ord hur mycket du verkligen betyder, men jag kör på och hoppas du förstår lite iaf, hehe! tjejen heter MATHILDA HOLMQVIST. du har funnits vid min sida länge nu, sen i dom yngre dagarna, tänk allt vi vart med om? falun? haha fatta inte ens att vi kom hem. göteborg resan?`midsommar i öregrund, då vi låg i en bagagelucka hem till gävle kl 05:30 på morgonen, alla sommrar, alla vintrar? höst och vår också men inte på samma sätt som alla våra minnen när dom var som mest på sommaren och vintern. alla folk vi träffat? och hur trygg kan man inte vara hos en människa som jag är hos dig? du är helt underbar min fina vän! ingen kan ta våran tid, ingen kan ta våra minnen och ingen kan någonsin ta den plats du har i mitt hjärta, du står högst för den underbara vän du är!

vi sitter ihop du vet. dina svårigheter är mina svårigheter. din lycka är min lycka. du är min närmsta vän. faktum är, jag ser inte dig som en vän, jag ser dig som min syster. skrattar du, så skrattar jag, gråter du, så gråter jag. jag blir hellre skadad än se dig bli. du har varit ett enormt stöd för mig när jag gick igenom en hemsk tid med att gå från ett förhållande på tre år till singel, du fanns alltid där. livet vore inte detsamma utan dig, det ska du veta. rör nån dig, rör jag dem och då menar jag inte tafsande, då är både min vänster och höger inblandade, även min fot och t.o.m huvud. hähä! ta åt dig av dom här orden, JAG ÄLSKAR DIG!

      min bästa vän: mathilda holmqvist. hon har inte bara världens finaste insida utan ursnygg utsida också ♥
            



Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-30 · 20:23:56







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter