MUSIC IS MY BOYFRIEND

morning people! hade för ont för att skriva igår. "magen asså" skolan igår och pina mig igenom sista lektion genom att gå på den sen nääee jag klarar inte av en minut till, så hem till sängen och sov. klev inte ur den heller utan somna runt nio nått med min finaste! och idag värker den lika så. ska ta mig och köpa tabletter och sen till skolan om de inte gör allt för ont. imon har jag tid hos läkaren också, så vi får se va som spökar där nere. börjar bli van med smärtan och de är skapligt farligt. weirdooo hehe.

betalade mina smycken igår jag beställde, vart mycket knas med det men nuså. BETALT&KLART. kommer innan veckans slut får jag hoppas. annars ska jag leta julklappar på stan och umgås med mathilda denna veckan innan hon åker ner till göteborg.

och va jag älskar denna låt, helt fast ♥ T.I. favvoriten sen långt tillbaka.





Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-11-09 · 08:11:47







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter