my secret combination It's a mystery for you

rebecka jag har prov i matte & näthandel imon om det var det du undra va för prov? hihi hähä! nyss landat i soffan hemma i lägenheten efter att man haft prov i information och layout, kändes fint! brukar inte kännas bra men idag gjorde det ju de.

ska strax hem till bomhus och träffa pappa, tar med vegas också! fiiiint! ska leta fram lite saker till halloween. sen måste jag åka till syster för hennes kille måste hjälpa mig lite med provet jag ska ha imon, va ju skönt att nån kunde iaf, haha! panik där ett tag men nuså! sen massa plugg & mera plugg, sen mys med min baby och god mat, men vettefan om det blir en lugn kväll, stressad till tusen, måste hinna fixa en uppgift och skicka in ikväll också! hejja va skolan tar dö på en, ahmen det får man ju ta liksom? inte så att lärarna ger oss mindre för de. & sen måste jag städa, vad är det här? holy moses. kommer tuppa av i sängen sen bah helt slut!

att veta att du bryr dig, de är det bästa! :)         härrå fäns!




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-28 · 16:17:30







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter