söndag och inte på humör alls

maaah! sämst på blogga i helgen, tänkte inte alls skriva idag inte alls på humör just nu men ähh
va gör jag inte för er folks! mitt huvud är tungt och jag gillare inte alls, trött som en vet inte vad.

fredags blev det innebandy med elin, robin och kongen, kolla runsten-aston, gick skit, menmen.
lördags blev det film&pizza i lägenheten med familjen järnberg&elin, titta på paranormal activity.
ehh asså fyfan sket ner mig, ärligt! fick massa ont i magen, va bah elin&jag sen så ville resten se
den så var bara kika på den igen, men eftersom isac bara är 9år gick jag in med han i sovrummet
och kolla barnfilm hihi. sen våga inte vi sova kvar i lägenheten så alla trängde sig in i en bil och for
hem till järnberg och sov kvar, hahaha. det var mys vill jag lova! vakna upp brevid min fina kärlek ♥

kl 07:30 klev man upp för en dusch och sen vare bara sätta sig i bilen mot sandviken för att kolla
innebandy, iiiigen! som jag gillar den sporten asså, annars skulle jag aldrig resa mig upp så tidigt
en lördags morgon! sen åkte vi till ikea och kika på väggplattor till köket i lägenheten som vi köpte.

och nu är jag helt död och inte alls på humör, det bah kom tjoff pang.
imon börjar man kl 08:00, men gud så ruuuligt, näe tror inte det va...

dom svarta väggplattorna blev det, puss på dom! OCH GONATT




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-24 · 19:21:24







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter