uppsättningar av elin hos frisören

OKEJ! fyfaan vad jag är trött nu, tuppar snart av i soffan fan! upp tidigt idag för att åka till uppis tandläkare!
sen blev det träffa elin & hem till henne för mat innan det blev frisören och massa uppsättningar!

blev ett hål i näsan med, veeet kanske lite gammalt, men fint om man får dit en liten silvrig diamant, hehe!
just nu äre en stor jävla kula där ser weirdo ut, men men snart får jag byta så det ska inte göra nått iaf!

kan vell säga också, är ganska nöjd över min hårfärg, många som ger snälla komplimanger! TACK ALLA NI ♥
bild: mitt hår idag hos frisören för massa uppsättningar, hejja!







Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-10-20 · 17:23:17




  SOFIA

Nu är finalisterna utsedd! Kom du med? KRAM

2010-10-20 21:26:40 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter