vi tycks aldrig ta slut

hej fäns! weirdo natt, ingen sömn, kunde inte blunda, hel svårt asså, rädd som ett djur i mörkret med. usch blää!
kl 06:00 när klockan ringde hade jag sovit hela 20 min, jobbignatt och fanns ingen chans att klivat upp.
kändes som en mumie när jag skulle ta mig till toan, röda ögon och alldeles sliten, usch hemskt att se.

pratat med skolsyster idag på telefon om att vi ska ses och prata om min knasiga och helt förstörda kropp.
skulle till hälsocentralen men dom ska lägga ner och öppna karema på brynäs, en liten bit bort menmen!!!
så den 1:a noveber ska tiden sättas. hoppas jag får den snart så jag inte gräver ner ma! hehe skämt&sido.

mamma kom nyss med massa mat hon handlat, massa nyttigt, frukt, grönsaker aaa u name it! tyckte synd
om sin lilla flicka! puss och tack för allt ♥ nu ska jag äta min sallad och sen sova, sova och sooova, helt döö.


tack till wictoria som hörde av sig gällande min mage, super tack vännen!
ska göra allt från promenad til massa nyttig mat, det kan förändra allt.....

PUSSOCHKRAAAAM


the killing moon




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-25 · 14:11:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter