we´re not so different, you and me. cause we both share our share of obscenities

jag tänkte bara skriva hej och godmorgon! vakna kl 05:45 upp i duschen, vi har fått tillbaka varmvattnet, hur underbart? jag njöt verkligen! och börjar inte förns 12:15 idag, känner mig lite för trött men måste träna till provet vi har idag. sen hem till bomhus hämat lite saker och sen vidare mot syster för att få hjälp med morgondagens prov. man längtar ju inte precis! hähä hejja skolan.

på fredag blir det skolan först, sen stan med marre, sen myskväll med marre, sådär underbart! och på lördag smäller det, halloween och en hej jävlans kväll ska det bli, hoppas kvällens väder inte blir allt för kall. ne nu måste jag plugga. p u s s  p å  e r! 




Kommentera inlägget här
Allmänt 1 kommentar(er)
2010-10-28 · 07:15:03




  beckis

PRRROV?

i vad?!

2010-10-28 09:21:03



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter