we will never change the way we are

hej finaste ni! helt otroligt, har bara legat stilla i sängen hela dagen, sovit & kollat massa på datan.
laddat ner alla avsnitt av andra avenyn, hur kul? guud vad jag saknar den serien. skulle göra allt för nya avsnitt.

idag blev det tacos & vatten, mumma! fast smaka inte så värst bra då jag var så trött, men funka! helt okej sådär!
kika massa kläder jag vill beställa hem också, komsi komsi alla pengar jag behöver just nu, en hel del asså, blää.

kika runt på maskerad dräckter och mera till halloween, vet vad jag ska vara men icke vart man köper, skit bra?
nee men hitta på en sida och måste beställa, hinner man tro? ska klura lite på det där tills imon, hehe rolig greej.
nu massa tv sen sova, upp i tid imorgon. massa fix och planering. sovgott heerrå fäns!

JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA ♥



the killing moon :
 




Kommentera inlägget här
Allmänt 0 kommentar(er)
2010-10-25 · 21:02:19







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter