Hello April

Söndag i all ära
Drömmde att robin var otrogen inatt och jag själv råna en bank.. Inga konstigheter. Vakna upp hemma hos familjen Järnberg efter gårdagens festligheter med min familj & hans familj, fira ju min karl som fyllde 21år. Han fick nästan en käftsmäll imorse efter att han skrämt mig med att sätta upp en slajm-ödla i taket, aldrig hoppat till så förr, hahaha men pigg vart jag. Satans så fin kväll vi hade igår, runt 01.00 gick min familj hem igår. Vi alla var nog lika nöjda.

Imorse klev hela familjen Järnberg + jag upp kl 08.50 sen for vi iväg på fotbolls cup ute i valbo. Träffa min bästa mathilda så vi fick umgås, kolla på dom söta små ungarna som var så duktiga. Nu är vi tillbaka hos Järnberg igen, blir att grilla och ha det mys. Har lovat isac att kolla på han när han ska cykla snart, viss är dom små goa? Ska även mysa med min vegas, pussas lite med honom som han är så bra på. En annorlunda söndag vill jag säga. Helt bra.

Ikväll myser vi ner oss framför Big Brother med massa milkshake, imon blir det jobb på WILLYS & massa plugga, ska även träffa mathilda i veckan, sen kommer man vara helt död på fredag. Haft en sjukt bra helg får jag säga. Nu mysa med min karl inna jag ska ut i kylan & kolla på isac när han cyklar, hehe 

Kan inte sluta lyssna så insane bra. Kommer spelas sönder, bästa Britney




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 2 kommentar(er)
2011-04-10 · 17:52:10




  Elena

Bra låt!

2011-04-10 19:24:02 http://ellisono.blogg.se/
  karolina.d

tack så mycket raring!:)

2011-04-13 13:02:05 http://karsing.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter