You said i'm not giving enough

Näämen heeej ungdomar... & er liiite äldre. Jag är helt helt sluuuut. Klev upp kl 05:50 imorse sen tog jag cykeln mot WILLYS. Dagen på WILLYS var tung idag, för trött & inte alls pigg. Kom hem för ett litet tag sen, passa på att städa hela lägenheten & nu är jag så gott som klar, heeelt greejt. Sen la jag mig ner i sängen & tänkte beställa pizza online på nätet men sen tänkte jag, fyfaan va tjock man får vara så jag lät bli. Nu ligger jag i sängen med chips, thihithihihi.

Jag dööööör så bra jag har det just nu, ligger & kollar Big brother live & jag har blivit helt kär i basshunter, han är så galet mycket snyggare nu än förr, mums. Ni skulle se när gurkan skulle in & sjunga för basshunter nyss, han körde toarulle toarulle men då sa basshunter, kan du inte göra nått eget, köra en egen låt? jovisst sa gurkan & börja KEBABRULLE KEBABRULLE hahahah jag dog så jävla kul det var, även basshunter med kan jag tro. Kung

GEE MAH PIZZZAAA




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-04-11 · 17:19:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter