And the things that keep us apart keep me alive

Onsdag
Min morgon var nog den konstigaste morgon på mycket länge, jag var så galet yr i huvudet och kunde knappt stå på benen, kollade om jag hade fått feber men icke, det var sjukt läskigt. Aldrig vart med om det, sen mådde jag illa som en bäver. Så jag vet inte vart felet ligger? Efter en dag med massa jobb på willys cyklade jag mig hem för att duscha inna jag gick mig ner på stan för att träffa Elin. Kika runt på lite butiker och så, hitta massa snyggt.

Sen tog jag mig till frissan för att ta ett till hål i örat, hahaha jag var så jäklans nervös hur ont det skulle göra, flera flera år sen jag tog mina andra hål, var typ 7-8 år. Hur nöjd som helst vart jag. Nu ska jag fixa ett till längre upp, men får bli om nån vecka. Efter att jag tagit hål i örat for jag till tandläkaren i bomhus, dom kolla runt lite och jag fick beställa en ny tid för att sätta fast ett nytt tandsmycke som åkte av redan efter dem 3 första veckorna, 10 maj ska jag dit igen.

Min karl kom och hämta mig efter att han slutat jobbet och sen åkte vi oss mot willys för att köpa tacos. Nu sitter jag mätt i soffan med ett glas coca cola och tacochips, ska försöka sova bort yrseln, den är sjukt läskig, som jag gungar när jag går. Ha en super fin kväll mina fina läsare, puss på er!

                                                                                                såhär blev mitt tredje hål ...
                                         
                                                



Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-04-13 · 19:30:00







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter