H&M // Conscious Collection

afton afton favvosar
Blev jobb på Willys imorse, vet att ons-tors är skoldagar men jag tackar inte nej till en dag på Willys. Kanske dom vill ha mig till sommarn också? Fast näst nästa vecka så är det ett måste till skolan, fixa massa inlämningar, fast jag börja få listan mindre nu, helt bra. Nu är jag hemma för att ta en dusch och fixa innan jag åker mot trafikskolan, ska sitta där i 3 timmar, skjut mig !!! Annars har dagen varit fin, massa mys med min karl imorse också, som jag gillare. 

Satt uppe till kl 00.00 inatt för att vänta in H&M Conscious Collection som skulle finnas på nätet att shoppa, men icke! Jag satt uppe till kl 01.00 kläderna hade inte kommit in. Men imorse när jag vakna klicka jag mig snabbt in och då fanns kollektionen där. Jag klicka hem dessa favoriter som finns under, har ju redan dom virkade shortsen, jag läääääääängtar nått sjukt tills dessa godsaker kommer med posten hem till mig, vilka planer man har för dom, underbart! 

Dessa ljuvliga saker är nu påväg hem till mig, fast kan dröja inna dem skickas


              



Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-04-14 · 13:22:28







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter