I held you in my arms one time, lost you just the same

GODMORGON
Den försvunne är nu tillbaka & bloggen kan övergå till sitt vanliga. Sitter & smuttar på en kopp förjävligt varmt te samt en smörgås vars partner redan ligger i min lille mage. Jag känner mig förjävligt ensam just nu, i ca en och en halv vecka har jag haft sällskap, inte en dag då jag vart ensam med andra ord. Känns tomt i min lägenhet nu, inte en enda själ att prata eller kramas med (döötrist), måste ringa Elin nu så hon kan rädda mig från allt tänk, låter förjävla bra asså!

I fredas blev det en morgonpromenad med Beciks, sen mot arbetsförmedlingen & sökte jobb. Sen gick jag & Beckis oss mot stan & köpte milksake & satte oss i boulongern & njöt av solen. Sen gick hon sig hem & jag kika runt lite på stan innan jag träffa på Johanna Green & vi luncha tillsammans, jätte mys verkligen. Sen hem & vänta på min bästa vän Mathilda. Vi tog oss en promenad till affären då vädret var underbart, köpte tacos & massa gott, sen träffa vi på Beckis på affären & bestämde oss för att följa med hem till Beckis & snacka lite i solen. Mathilda & jag promenerade sedan hem till mig för att göra mat.

Blev en myskväll med tacos, chips&dipp & läsk. En massa prata & filmer, vi somna i min sköna säng & vakna upp på morgonen av att vegas bet mig i fötterna, snäll bebis sådär. Mathilda åkte sig hem vid ca 11.00 & jag fort in i duschen & fixa mig, hade ju lovat Elin i veckan att följa med henne på bio med hennes lillesyster. Så klockan 13.00 satt vi & kika RIO på bio med hennes lillesyster som är 6 år & hennes kompis som var 4 år, haha helt underbart var det, filmen likaså. Sen satte vi oss ute i solen & dom små köpte sig en varsin glass & lekte i en ställning mitt på torget. & satans så bra humör jag var på, hehe!

Sen hade jag bråttom hem för att min fina vän Maria Eriksson (Marre) skulle komma. Marre kom & vi fixa oss för att sedan satsa på en utekväll dock inte krogen då vi hade lite om pengar. Elin kom också & sen kom linken (emma) från sandviken. Vi smutta på lite alkohol sen bestämde vi oss för att åka till max då min karl inte skulle dricka & danne (marres kille) också var nykter kunde köra oss dit. Vi alla åkte oss till max sen skulle vi alla ner på Rack 'n' Roll men jag & karl kände oss för trötta så vi körde bara ner Elin på stan & innan till hemköp för att köpa godis & läsk. Sen myste vi ner oss i sängen & jag somna underbart på min karls bröst. Idag vakna jag upp sjuk & halsen var trasig, lät som en hes kråka. Igår kände jag av halsen & + att jag hade nackspärr på det.

Nu ligger jag & myser med vegas & får massa pussar. Min karl åkte iväg imorse ut till golfen & jag orka knappt ta mig upp så idag blir jag liggandes i sängen, fick mig en mysig morgon med karln iaf även fast han åkte iväg. Jag har haft en förjävla bra helg, vart mycket stress & så men jag gillare, jag gillare att jag fick vara med mina underbara vänner. & som alltid, nu har jag lov, & jag är sjuk? hahah jag vill döööö. Alltid sjuk på lov? Kan det vara ett tecken på att jag ska vila ut på loven eller? Vem vet. Åh lord va mycket text, men det var min helg iaf. Hoppas er vart lika underbar & att ni vart mycket i solen vänner.

 P u s s / S u l a n





Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-04-17 · 13:26:43







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter