H&M // Conscious Collection shorts

Nyss klivit upp ur badet hos mamma&pappa, galet skönt. Umgåts med mamma innan hon åkte mot jobbet. Sen har jag tagit med mig ett usb som jag kan föra över alla min gamla bilder på, tror ni det gick? Hade 4398 st bilder, min bror dog när han hjälpte mig föra över allt. Får åka & föra över mera senare i veckan. Trodde jag skulle få bli brun idag & sola en massa men icke vilket trökigt väder vi fick oss idag folks, hoppas på sol imon så man får lite färg iaf. Well well....

Paketet på posten har kommit idag { H&M // Conscious Collection shortsen } jag beställde nyligen.
Dessa shorts som Linda bär på bilderna blir mina idag, helt sjukt snygga. Kommer bäras mycket i sommar ..

Visst var dem underbara? ...






Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-04-19 · 14:30:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter