♣ Espressomaskin

Vakna hemma i bomhus idag, ensam. Gick ut & sola med mamma & sen myste jag med vegas i solen. Runt 13.00 körde mamma hem mig & vegas, möttes av en mysig pojkvän som saknat en inatt, söt sådär han. Jag fixa massa i lägenheten, städa & fixa snyggt & det vart sju gånger till soprummet & källaren. Joacim kom & kolla innebandy så laga vi alla tre mat & en efterrätt på det. Sen hamna vi i soffan & kolla Jönssonligan, sköna film. Joacim åkte nyss hem.

Min karl har nyss gjort en överraskning åt mig, men får inte se den förns kl 21.00, häääp! Imon ska vi storhandla & bara umgås. & när jag kom hem stod denna underbara sak i köket, en espressomaskin som både gör kaffe i alla möjliga smaker & sen varm choklad, jag dog så underbart. Bästa pojkvännen.

           { Vår nya "NESCAFÉ® DOLCE GUSTO" espressomaskin }
             Jag är helt kär i den, så ljuvlig sak.
        

 
Bild: Hemma hos mig&robin i vårt kök, vår ljuvliga espressomaskin.




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-04-24 · 20:32:35







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter