H&M Conscious Collection Klänning

GODKVÄLL.
Har bah njutit av lovet, sjukt tråkigt att det är slut nu. Jag som skulle plugga under lovet? Skit. Ligger efter med några inlämningar nu, men får plugga varje dag nu så det minskas. Skolan imon, ska faktiskt bli skönt, hoppas få lite saker klara & några kurser som ska avslutas. Willys är najs, men tar ju all tid, när jag kommer hem orkar jag knappt ha ögonen öppna, kroppen känns trasig & finns inge tid eller ork till att plugga då. Men måste ändras nu, inte långt kvar nu.

Robin kom hem runt 18.00 efter att han vart på golfen & en springtur i hemlingby. Han undra om jag ville följa med till träffen & kolla på innebandy med han, men jag orka inte. Idag gör min kropp ondare än någonsin, äventyrsbadet gav mig skaplig träningsvärk, aldrig haft så ont, sen igår blev det hemlingby 6 km & idag massa bärande på Willys. Jag kan inte förklara smärtan riktigt. Ligger i sängen & kollar på massa tv, blir bäst så. Mysa massa med min fina tissetass.





     




Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-04-26 · 20:32:39




  SOFIA

Hej vännen ledsen för sent svar. Skalen ligger här hemma i förpackningen och är redo att bli ditt. Vet att du så gärna vill ha det så du får köpa det om du vill. Ha en fin kväll! KRAM

2011-04-26 22:59:45 http://sofiahanden.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter