New in / H&M

ÅH LORD!
En lyckad dag kan man säga. Skolan till klockan 17.38 idag? Thihih fick gääälet mycket gjort. Gjorde ett matteprov & var 3 poäng ifrån MVG, lite less! Men vad var de att deppa över? Klara provet galant. Efter skolan cyklade jag mig hem & pussa på min fina pojke, eller mina fina pojkar heter det! Nyss lagat tacos & ska plugga massa nu för imon vankas det mera prov. tror det blir två, eller blev det tre? Anyway. Finns lite att göra idag med andra ord. Gääälet!

Lycklig tjej som fick hem kläderna i veckan, dom är snuskigt snygga! k ä r l e k   t i l l   d o m !
{ Virkad väst & en super söt topp, båda från H&M conscious collection }

Kommer nog ett nattinlägg idag!


    




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-04-28 · 20:21:53







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter