New in / H&M

GODKVÄLL.
Fredag it is party people! & jag hoppas ni mår mer än bra ikväll. Jag har spenderat min dag med min finaste farmor på stan, en fika & sen shoppa jag lite nytt till garderoben, mycket nöjd! Har vart glad hela dagen, satans vad jag älskar dessa dagar, dem vill mig väl tror jag. Man bara njuter en sån här dag lixooom.

Idag har jag planerat mycket inför imorgon, ett gäng som ska åka till Uppsala imon & fira Valborg, men vad fick jag höra nyss då? Alkoholförbud i hela Uppsala, får böter på 500kr om man har en flaska i handen? Blev helt tokig, så kan dom ju inte gör på Valborg, då ska man ju dricka & umgås, eller vad säger ni folks?  (& det är bara i Uppsala dom snacka om på nyheterna) Kuligt. Nej vi får klura lite på hur vi ska göra innan vi kör iväg imon, helt bra. 

Blev en tröja med massa små hål i (mag t-shirt typ) & ett par galet snygga midjeshorts.
{ Tröjan från H&M & lika så shortsen fast H&M Conscious Collection }










Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-04-29 · 19:06:40







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter