You had my heart inside your hand and you played it to the beat

Nemen sehär då, vem bloggar 11.26 om inte jaaaag?! Sörplar på läsk och äter tacos- goood morgon! Huvudet mår inte sådär jättebra, känner att jag inte skulle börja smutta på alkoholen sådär kl 01.00 inatt... igen. Jaaa vi fira ju min fina Beckis igår, så runt 10.00 klev jag upp igår för att sedan ta en promenad ner på stan & köpa lite nytt. Sen en promenad upp på söder till systers lägenhet, så hemskt det känndes att gå in i den utan att se min finaste syster, saknar dig till tusen ska du veta. Efter att jag lämnat lite saker gick jag mig mot min lägenhet & vänta in Elin som skulle komma & slinga mitt hår innan kvällen.

Min karl hade åkt tidigt den morgonen för att spendera natten i falun med killarna så då vare ju ett självklart att Elin fick bli min sambo för natten. Elin fixa slingorna på mig & holy moses, nu är håret galet ljust men jag gillare. Sen får jag ett sms av Joacim (min pojkväns bror) att han ville komma & äta mat med mig men jag hade precis gjort mat så han fick komma & göra egen mat medans jag fixa mig för kvällen. Elin satt på skön musik & kvällen hade precis börjat.

Joacim drog ca 19.10 & jag & Elin ca 19.15 för att han sedan skulle vidare mot sandviken & jag mot Beckis & Elin till sin pappa. Kvällen hemma hos Beckis var fin, träffa saknat folk & smutta alkohol, fint? Ni anar inte. Kvällen sluta med att runt 01.00 nått skulle jag följa med Sandra, Elin, Marre & Carro mot interpool eller nått men fick ist möta jag upp min karl som låssas vara så in åt helvete full & samtidigt skulle jag möta Elin på stan. Blev paff att karln hade kommit hem från falun, men jag vart glad, sen fick man inte tag på Elin & tillslut blev det så att hon stanna kvar hos hennes "TIGER" & jag & karl gick oss hem för massa mys & alkohol. Kvällen var super, seg lite då & då men skratta gjorde man hela kvällen ut. Tack min fina vän Beckis för ditt glada humör ♥



Idag vakna jag kl 09.30 för att sedan ta mig till duschen & sen kolla min karls minsta brors cup, men mitt huvud mådde inte bra, så jag låg kvar i sängen. Joacim kom & hade med sig tacos som han smaska i sig som frukost, jag tjata att jag också ville ha, tror ni jag fick? thithi jaaa! Mööms asså. Nu ska jag städa lite innan hela familjen järnberg kommer hem från cupen & ska äta här ikväll, min karl ska laga hans goda oxfilépasta, ooh ni anar inte kan dö för den maten ♥

/ Saty +

Tumblr_lj0j9ybfyb1qbv4sdo1_500_large




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-04-03 · 12:27:34







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter