We will never be the same and you're to blame

And like all passionate romances, we ended in the summer a year later. You made the mistake
of thinking you wanted to be wild and free and I made the mistake of never moving on.


Grillat
Blev att åka & köpa en ny matta till balkongen idag (en svart mjuk sådan) innan hade vi en grön. Jag städa bort allt som legat där sen vinter & fräscha upp allt, nu är det super mysigt där ute. Min karl & jag grillade idag, helt sjukt gott. Nu har jag blåsor i mun & så fort man rör på tungan är den sjukt öm. Hoppas inte på att jag blir sjuk nu när jag hållt mig frisk ett tag. Fick ett samtal av bästa vännen Mathilda idag, imon ska vi ses & mysa. Nu sängen folks.




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-04-06 · 20:09:58







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter