New in // H&M

AFTON AFTON FOLKS.
Steg upp kl 08.00 idag för att sedan ta mig till jobbet, Robin kom och luncha med mig och sen hämta han mig lite efter 16.00 då jag slutade. Vi sitter hemma i soffan nu och funderar på va vi ska laga för mat idag? Blir kolla film och mysa med den underbaringen och imorgon väntas en dag med jobb igen. Ska jobba hela veckan, men kommer sitta fint med pengar sen. Sjukt trött idag, vill typ slänga mig i sängen och vakna upp imorgon, skulle va skönt lixxxom.

Har även köpt mig dessa ljuvliga skor, snodde fotot på google.se av Susanna, haha blev lite i chock när jag läste namnet, inte många som heter Susanna och att ta en bild av just Susanna passa ju bra va? Haha. Men orka inte ta bild på skorna, men dom är ljuvliga och hur perfekta som helst






Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-08-15 · 17:41:39







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter