Skärås

GOD KVÄLL GÄNGET.
Ni är nog trötta på att höra att jag skriver om min hals och feber men måste ta och skriva om den idag igen eftersom den inte ger sig. Idag åkte vi oss ut till Skärås, familjen, farmor, ove och robin. Åt god mat, köpte peppar lax och myste i byn. Jag hade feber men stortrivdes ändå. Hoppas ja mår okej imon för då blir det mat hos farmor och fira henne, sen till Sofia för att fira henne, om jag inte mår sämst och måste ligga hemma då går jag under, men det visar sig.

Nu ska jag mysa ner i soffan och pussa på min sjuka pojkvän som jag lyckas smitta, ni anar inte vilken natt vi hade oss, vi vakna upp 20 tals gånger, han med högfeber och jag med att jag trodde jag skulle strypas, gjorde så ont att svälja, sen kolla ja på tv och somna men när jag somna kunde inte han sova så då kolla han tv, och sådär höll de på tills kl 05.00. Vi får hoppas på en skönare sömn inatt. Hörs vell imorgon om det finns tid, puss fäns ♥


                                                                                       Bilder från idag i fina Skärås!!! ↓
                                                                     

                                     
                                     
                                      
                                     



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-08-12 · 21:49:08




  SOFIA

Åh Albertina :)

2011-08-13 00:20:38 http://bysofia.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter