They say bad things happen for a reason

Och nu blir det ett deppigt inlägg må ni tro. Jag skulle precis logga in på facebook, kolla igenom va som händer, precis som vanligt, som jag alltid gör? Denna gång hugger det lite extra i kroppen, läser "vila i frid Victor".. Jag trycker in mig på Victor och ser att han har fått 100 tals inlägg om att han blivit en fin ängel och lämnat jorden idag. Man blir bara så ledsen, även om man inte va en nära vän till han så blir man sjukt ledsen av det. Han var så fin, han var så ung, varför vill döden bara åt underbara och fina människor? Han som flytta till Usa och blev nått stort. Vila i frid fina Victor Setterlind

En låt som ligger mig nära hjärtat, så fin




Kommentera inlägget här
Tankar & funderingar 1 kommentar(er)
2011-08-11 · 18:27:31




  Elena

Usch, det är så sorligt när det händer! ):

2011-08-12 18:58:34 http://ellisono.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter