"TOGA"

MORNING MORNING.
För mycket att berätta & för lite tid, så därför väljer jag att berätta om fredagen och tar lördag-söndag lite senare idag om det finns tid, kommer ske mycket idag. ANYWAY. I fredags var det dax för TOGA fest med tjejerna och killarna. Toga menas med att man klär sig i lakan osv, ni kan ju söka på google.se. Riktigt mysig stil vill jag lova. Jag höll på dona med lakanet i ca 50 min, tillslut var hela lakanet i småbitar, fick bli en klänning med ett brunt smalt skärp i midjan ist. Men alla tjejerna var så fina i sina lakan, eller lakan dom såg galet bra ut det såg ut som klänningar och det var så jävla fint, riktigt cooolt. Fin kväll.

Vi körde en lek när man skulle ha en pinne mot marken och skulle hålla pannan mot den och snurra 7 varv, och så blev det tills jag skulle kolla upp och springa, ramlar rakt in i ett bord, under stolar och hela skiten. Har video på hela händelsen men lägger ut den en annan dag, det bästa var ju när beckis skratta så mycket efter att jag ramlar att hon höll sig mellan benen för hon skulle vell bli barn på nytt och kissa på sig, hhahah dog åt det, men som sagt ni ska få se en annan gång. Hade det skitmys även fast mina knän värkte och handen dunka. Killarna kom lite senare och då blev det fart i alla.

Min man kom och hämta mig mot natten och sen vare bara att gå upp nästa dag kl 07.20 eftersom vi for iväg till Stockholm men det berättar jag om i nästa inlägg. Nu har jag sällskap hära, ska fixa frukost nu strax och fara iväg vid kl 10.00 men det tar vi sen i den andra inlägget. HÄÄRÅÅ & POOOOSS

                 Skulle vart en dröm om man såg ut såhär på TOGA kvällen, Megan Fox så jävla snygg i klänningen. Lite TOGA känsla.
             



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-28 · 08:30:48







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter