Torsdag.

AFTON AFTON LÄSARE.
Idag känner jag mig helt sne, halsen gör ont, den vill liksom inte sluta skada min lilla hals. Även fast den jävlas med mig så ska jag tvinga ner mig själv på stan, risig och jävlig. Måste köpa present till Farmor som fyller imorgon och sen Sofia som vi ska fira på lördag. Sen ska jag ligga i sängen och bli frisk.

Imorgon blir det att åka ut till skärgården och fira Farmor, god mat och massa trevligheter vid vattnet. Ska inte anstränga mig allt för mycket då jag vill vara pigg till lördagen. Igår gjorde jag och min man tacogratäng, mums så gott det var. Nej nu ska jag sluta skriva och sätta på mig lite kläder och gå ner på stan.


Tumblr_lpjmfun3jn1qinahbo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-11 · 09:16:46







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter