New in // Bikbok, H&m, Lindex.

HEJJE FAVVOSAR.
Det där var den jobbigaste shopping rundan jag vart med om, feber och massa darr i benen på mig, men vad gör man inte för lilla farmor och Sofia? haha. Som tröst köpte jag med mig lite kläder hem, eller som tröst? jag är galen i kläder så jag har nog en sjukdom på så vis också. Men jag blev nöjd så, jaaja!
Nu ska jag bädda ner mig i sänngen, kolla film och mysa med Vegas tills min karl kommer hem. Sen får han stå för maten idag, jag kommer inte röra en fena, det där va ju kasst skrivet, fena? ja kommer inte röra en fot?kroppsdel? ääh jag ger upp lät förjävligt alltihopa, jag surrar nu, dax att sluta skriva märker jag.


                                                                                     ♥  S v a r t a  h ö g a  s h o r t s : H & M  1 9 9  k r

                                                                 ♥  L j u s r o s a   g e n o m s k i n l i g t  l i n n e :  B I K B O K  2 4 9 k r

                                                                               ♥  S v a r t  b u s t i e r  b h  i  s p e t s : L i n d e x  9 9 k r

                                                                                                                    

              




Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-08-11 · 13:18:54







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter