2011.08.02

GODER MORNING.
Då tar vi allt från början! I Söndags blev det fika med Mathildas familj för att fira henne, även lite annat folk också. Blev kvar där tills 19.00 då jag åkte hem till min pojkväns familj och grilla och efter det kom Daniel & Thomas och hämta upp mig för att sedan åka ut med mig & Mathilda till ån inne i stan & mysa. Dem kom nyss från Arlanda efter att ha semestrat i utlandet, dom var bruna och fina, efter klockan 22.00 var det dax för dem att åka hem till Hudiksvall igen, det var hur roligt som helst att se dom igen, va ett bra tag sen vi åkte upp till dem och hälsa på, men vi får ta oss dit snart, så mycket fina minnen med pojkarna.

Igår, jobb hela dagen! Sen kom en glad Joacim och hämta mig, killen fick körkort igår. Blev hem till Bomhus och fira han med fika och mat, och släkten från Västervik var också på besök, alltid lika mysigt. En fin kväll igår, somna på babys axel och nu ska det bära av till jobbet igen. Jobbar hela dagen sen ska jag och mamma ut och övningsköra, sen imon väntas jobb igen, jag tycker det låter helt okej! Nu frulle sen mot jobbet. Ha en super fin dag fäns ♥

                                                                                                              








Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-02 · 09:05:04







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter