Kräftskiva

MORN MORN.
Lyckad kväll igår, kräftskiva hos mig med tjejerna! Jag och Amanda åt upp ett helt paket kräftor var ca 12-20 st, men ack så gott det var och lite räkor på det. Runt 23.30 gick vi oss ner mot krogen och dansa och träffa härliga människor, krogens folk igår va helt underbara, så ska de se ut varje helg. Dansa och skratta oss igenom kvällen tills vi skulle ta 02.35 bussen mot bomhus jag och Marre. Vill nog inte åka buss med Marre mer, haha fyfan va det var en resa.

När jag väl var framme i bomhus var vell klockan runt 03.00, gick mig hem till mannens föräldrars granne som hade fest, vi tog taxi hem och kom inte hem förns 05.00. Blev en lång kväll, men så himla härlig. Idag mår jag som man ska, lite dålig och jävlig men så det ska va. Blir mys vid tvn och äta gott idag, får se om det händer nått annars ligger jag hemma i sängen och myser. Imorgon väntas skolan, längtar dock inte. Njuut av en grå söndag fääns ♥

                                                                                                     


                         



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-08-21 · 10:54:22




  amanda af berglund

Lite mysig blogg! kräftorna va helt mums jö! haha :D



Tack för igår! :)

2011-08-21 21:40:28 http://afberglund.wordpress.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter