Svart blir till vitt

HEEJ GODAG

Happ, ge dig inte då, tråkiga fula väder. Har spenderat timmar på att kolla på internet för att hitta den "perfekta" klänningen till helgen, det vankas "TOGA". Alltså en vit klänning och min ska vara i chiffong har jag bestämt, så krav har jag allt, just därför jag inte hittar nån som är mig i smaken. Pussat på en glad pojkvän och slappat i sängen, han åkte iväg på golf men är nog hemma snart igen. Ska laga mat snart, men vet inte vad? hmmm ibland är det svårt.

Dax att boka ny tid för naglarna i veckan, dom har växigt som aa jag vet inte vad, så nu måste man tänka ut nått nytt, kanske nå glitterfärger? Och till nått helt annat, vill ni veta nått jag hata? rälskar svarta kläder, men är inte så roligt att gå med det hemma när man har en vit katt som hårar som ***. Alltid lika less varje gång jag håller i min bäbiis och märker att tröjan är full med katthår, inte skit kul. Nej nu kika vidare efter en klänning och sen laga mat. POOOSS!





Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-22 · 18:18:51







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter