Några videos från i lördags

GOOODER MORNING.
Måndag i all ära och jag sitter i sängen och kollar ut på regnet och önskar jag vore på en varmare plats. Klev upp vid 07.00 för att fixa mig, ska åka mig mot tandläkaren vid kl 10.00 nått för kl 10.35 sitter jag vell i en stol och lider. Sen mot skolan om de blir nån webbdesign idag eftersom Anna är i Bulgarien så ja, we will see. Efter skolan blir det hem till sängen med några bra filmer och mys med Vegas, och min man när han slutat. Deppig dag, gillar inte regn.

Jag tänker tillbaka på lördagen, hur lyckad den kvällen verkligen blev, hade det sjukt roligt, kanske ni ser på filmerna jag lagt upp, jag sitter på en stol i första videon och vilar mig efter kräftorna haha? Krogen va kanon och allt var kanon, en lyckad kväll. Okej förutom att jag lyckas ha sönder toan, men det tar vi en annan gång. Tackar mina fina tjejer som gjorde den kvällen så fin. Nu vill jag ha nästa lördag, då kör vi TOGA. Kommer bli så grymt! Som jag längtar, sinnes!

Hemma hos mig i lördags, älska kvällen!






Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-08-22 · 10:03:36







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter