New in // BIK BOK

GODKVÄLL HJÄRTAN.
Skolan från kl 08.25-16.25! Sninnes vilken lånng dag. Imorgon börjar man kl 13.00 och slutar kl 14.00, ska umgås med bästa vän mathilda då som kom hem från kreta igår, underbart! Efter skolan blev det stan med Felicia och Amanda. Hitta lite nytt, två sköna toppar och en galet snygg tjocktröja fick följa med hem idag, är kär i tjocktröjan, puss på den! Och när jag skulle gå och ta tröjan var det vell ca 7 st kvar, fanns bara S eller XS så dem andra hade vell hunnit ta slut, men iaf skulle prova tröjan och när jag kom ut så var alla tröjor borta, vadå poppis? Men den är skita snygg vill jag lova, den blev min favorit snabbt.

Köpte med mig läsk, choklad och popcorn hem så nu ska jag och min man mysa ner i soffan med täcke och kudde och kolla film. Börjar ju kl 13.00  imorgon så nu kan man passa på att vara uppe lite längre ikväll. Sen har man idrott en timme sen slutar man, helt bra. Va ju nere på stan idag för att hitta en vit klänning men bara för jag vill hitta så gör jag inte det, brukar vara så. Nej nu ska det mysas, hörs senare ikväll eller imorgon fäns! POOOOOSS

                                                                                                                 BIK BOK  
                                                                                                               






Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-08-23 · 19:34:18







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter