24 augusti

HEEJ GOODAG.
Landa nyss i sängen, skolan till 14.00, knalla till stan för att möta Mathilda. Blev lunch på coffeehouse by george och fanns en hel del att prata om, kolla runt på stan, jag köpte mig en outfit till fredagen, greejt nu är det funnet. Kom hem och städa i lägenheten, nu ska jag vänta på min karl sen ska vi kolla på filmen, Hur många lingon finns det i världen, hahahah jag dör så bra den filmen är. Se den om ni inte gjort folks. Imorgon blir en skön dag, en lektion så slutar runt kl 11.00 ibland trivs jag förjävla bra. Den här dagen har vart galet bra, kort skola, vart med bästa vännen och nu massa mys. Ha en fin kväll POOOSS 


                                    Bästa finaste & underbaraste vän man kan ha, pusss på dig & här är låten ;)

                              

                              



Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 0 kommentar(er)
2011-08-24 · 18:48:50







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter