Nya naglar

HÄR LIGGER JAG SJUK OCH JÄVLIG.   
Blev Harnäs vid 11.00 med Mathilda, Robin, Daniel, Marre & Swanbeck idag. Mathilda kom hit innan 10.00 sen bar det iväg mot Harnäs, grymt mysigt var det & färgen kom fram igen, skönt. Kl 14.00 for jag & min fina pojke iväg till Valbo för att fixa lite, kl 17.00 hade jag tid hos Emma för att fixa naglarna, mycket trevligt att prata med henne och hon är så sjukt duktig på att göra naglar. När jag satt där i stolen börja jag rysa jättemycket, svettades och det känndes inte alls bra i kroppen, vart hellt yr när jag skulle hem, jätte läskigt. När jag kom hem hade jag 38.6 i feber, orka inte stå upp. Vakna nyss upp lite bättre men inte alls pigg. Baby kom hem med massa piggelin och kebab inte ätit på hela dagen. Så kanske var dax att slänga i sig nått. Men ack så svårt att äta.

Jag hoppas på allt att jag är frisk imon, ska åka till Sandviken med samma gäng & bada då & Swanbeck ska komma med båten, kommer ju bli så mysigt. Sen på fredag far Jag, Mathilda, Robin & Joacim till Västervik för massa mys, shopping, krogen & innebandy, så snälla gud låt mig blir frisk nu, vill inget hellre.

Jag kan inte sluta ligga & kolla på mina naglar, helt kär i dem, mycket snyggare i verkligheten, fattar inte varför bilderna blev så dåliga. Tack tusen gånger om Emma för ett par super lyckade naglar. ÅHHH så snygga dom är. Nu sova mig frisk om det går, hörs vell imorgon. Puss till er favvo läsare ♥

                                      
                                     



Kommentera inlägget här
Shopping 1 kommentar(er)
2011-08-03 · 21:55:34




  Elena

Fina naglar! :)

2011-08-05 18:44:35 http://ellisono.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter