I can't see you tonight so I miss you

GODKVÄLL.
La mig nyss i sängen efter en fin kväll med min finaste, blev fläskfilé och potatisgratäng, massa choklad och frödinge ostkaka, ja då förstår ni hur gott vi haft det. Min kärlek kom nyss in i sovrummet och la sig brevid i sängen och sa "älskling lägg dig mot min arm, kolla upp i taket, va tänker du på? vad finns inne i ditt huvud? vi har lite mystid nu." hahah så jäkla go och knasig. Allt kom inte ut bara rakt av, jag sa ju tillbaka men tillslut kunde jag inte hålla mig så jag börja skratta så jag fick ont i magen. Så fin han är. En kväll med min kärlek, det gillas. Så jäklans mätt så det tar emot även fast jag ligger ner i sängen.

Varje dag så går tankarna om en ny tatuering, när jag väl kommit på en bra, en jag verkligen vill ha så kollar man runt lite så ser man att någon anna i Gävle gjort den? Inte bra. Så då får man börja tänka på en ny och så håller de på, har en tatuering på G nu men bäst att jag gör den så man inte tvekar när en annan kommer med den. Finns så mycket fint och så många ställen man vill tatuera sig på, men bara att göra, är ju ens egen kropp och ens egen val, grejt.

                                                                                                   



                Tumblr_lqnpfjkhvw1qcshfdo1_500_large



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-30 · 21:46:05







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter