One day you have it and the next day you don't

GODKVÄLL FAVVOSAR.
Börja alltså kl 13.05 idag, idrott och en promenad blev det, precis när vi kommit tillbaka från promenaden börjar det regna och åska, är skit rädd för blix och åska så vart en aning rädd av mig. Blöt och trött satt jag mig och vänta på andra lektion som var webbdesign, massa koder fick vi lära oss idag, skit svårt men nu kan man. Sen vidare och hämta ut tabletter mot magen. Köpte även med en kebab hem till mig och karln. Åkte oss mot valbo för kolla i affärena och köpa mat och kattsand till Vegas. Körde oss hem till bomhus och blev kvar där ett tag och nu har vi landat hemma i lägenheten. Mys nu innan sängen.

Det nya från Carlings, orka inte bara knäppa på kläderna, så nu får ni en bild på hur jag såg ut idag. Kofta-Carlings, Topp-Carlings, Jeans-Vila, Skor-Skopunkten. Den här klädsen kändes som jag, jag trivdes så sjukt bra i den, och jag kände mig fin i den, super gillar från min sida. Stor tunn kofta, en puderrosa topp, den är en aning finare i verkligheten och utan koftan på såklart, den är genomskinlig i hela ryggen och kort i armarn, underbar. Skorna vet ni ju redan hur kär jag är i dem, jaja nu får det vara nog med kärlek till mina kläder jag hade idag hahah. Ni får ha en bra kväll, POOOOSSS.

                                                                                                         Dagens, jag stortrivdes

                                                                 



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-08-31 · 21:58:36







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter