Adele - Turning tables

MORRN MORRN.
Vakna runt 08.00, öppna datorn, kolla runt, lagat mat och nu datorn igen. Börjar inte skolan förns 13.05, skönt. Idrott och Webbdesign idag bara, kommer gå fort hoppas jag. Imorgon börjar jag 09.30 och slutar 11.00, hur greeejt? Köpt lite nytt från Carlings, men det visar jag senare, om jag orka knäppa kort. Händer annars idag? Ingen aning, kanske umgås med min Mathilda, bästa om du läser detta ring mig, telefon funkar inte när jag skickar meddelande

Jag är helt fast för den hära låten, "Adele-Turning tables" Hur fin somhelst. Jag blev helt kär i videon under, So you think you can dance med Adeles låt i i bakgrunden, jag älskar den, sjukt bra. Vill också kunna dansa så, kanske ska gör ett försök i sovrummet? haha neeej kommer gå helt åt helvete. Me love 







Kommentera inlägget här
Mina Tips 0 kommentar(er)
2011-08-31 · 09:50:21







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter