Västervik // New in

MORNING FAVVOSAR!

Jag bara älskar mornar när jag vaknar upp och min fina tissetass ligger inkrypt i min famn och myser och kelar sig. Anyway, nu är man tillbaka i Gävle efter en helt awesome helg nere i Västervik, bilresan var lång med gick fint. Nu såhär på morgonen saknar jag Västervik, jag och bästa vän satt oss vid havet på morgonen och åt frukost, fick nya vänner (fåglar som vi matade). Den staden är så sjukt mysig, världens finaste mysigaste hus och gator, staden är mysig hela den. Shoppat och vart med om en hel del där nere, kan ju säga att jag och Mathilda fick oss en rolig lördag där nere, blev lite för mycket alkohol, kom inte hem förns 04.00 på natten, Västervik leverera kan man säga, orkar inte berätta allt blir för mycket text, men hade det underbart där nere. Tur min pojke har sina släktingar där nere, tack för det! Tror min pojke och Joacim hade det minst lika bra där nere som vi. Vill tillbaka nu nu nuuu.

Blev lite shopping där nere, ett par converse, en ljusrosa genomskinlig kort skjorta, och två andra tröjor som jag visar i ett annat inlägg sen, mina favoriter ser ni på bild nedan, converese och skjortan, älskar. Idag blir det massa städning och kanske en fika till kvällen, fortfarande risig i halsen och inte fullt pigg.

                                                                                                               





Kommentera inlägget här
Shopping 0 kommentar(er)
2011-08-08 · 10:46:17







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter