Sometimes I wanna stop but I go with the feeling inside

MORNING.
Kanske det bästa jag vet att vakna upp och vet att hela kylskåpet är fullt med mat och massa god frukost. Var och storhandla igår, sjuk och jävlig men det var ett måste, så insane glad idag att jag bara kan öppna kylskåpet och stå där en stund för jag knappt vet vad jag ska välja, vart jobbigt efter en stund så jag sket i att välja och tog det mesta, fllingor, fil, hallon, mjölk, rostatbröd med skagenröra, ice tea! Finns flera saker kvar i kylen jag inte provat på ännu, kanske blir det en hårdmacka med makrill snart? Finns för mycket att välja på helt enkelt, men fint dää! Sånna här mornar älskar jag, frukost är livet!

Fått tillbaka febern, den vill inte lämna min kropp lika så halsen, känns som det sitter en gnagare i halsen och skalar av allt som finns där inne, den jävlas helt enkelt och jag hatara det! Jag vill bli frisk nu för på fredag åker vi bort från Gävle ut till skärgården och firar farmor, familjen + min karl och min brors tjej, sen på lördag ska Sofia firas här hemma i Gävle nya lägenheten eftersom hon nyss flytta från Sandviken. Så hoppas på att jag är frisk och pigg till helgen!

Har även kollat klart på The OC säsong 3, finns ingen bättre serie, kan se om och om igen. Även The vampire diaries, helt underbar den med, kollat klart säsong 1 nu blir det säsong 2, har redan sätt båda men va gör det, så bra och min man är ju med i filmen så det blir ju lite roligare då, min (Damon)! 

                                                                                Jag äslskar dom tillsammans, finns inge bättre

                                      179796_156440337743716_112232678831149_283578_629393_n_large
                                      Tumblr_locvlsxsrn1qashz2o1_500_large



Kommentera inlägget här
Lär känna mig bättre 0 kommentar(er)
2011-08-09 · 13:28:13







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter