70E 963

HEEEEEEYY!
& jag mår? som en påse skit rätt ut sagt! shots på shots, cider på cider & vin på vin, fyfaan va jag mår skit idag, ville knappt vakna upp idag, Petra & jag sov tills halv ett innan hon vandra sig hem nyss. Vi vakna, vi somna om vi vakna & vi somna om. Men vi tar gårdagen från början så ni hänger med, okej?

Kl 13.00 for jag ner på stan för att köpa ett par byxor åt karln, shoppa även till mig själv, hem för att sedan vänta på min karl, runt 16.50 for vi till valbo & kika & finaste bjöd på mat, träffa Johansson & Westerlund innan vi skulle köra oss hem också! Hemma vid 19.00 sen in i duschen & fixa inna jag tog 21.15 bussen mot stan & träffa tjejerna, blev att kila upp på mingel & träffa folk. Kvällen var sjukt bra & det blev mycket skratt & trevligheter, Sara Varga gästa mingel, sluta med att Petra drog med mig över till Sara Vargas bord där hennes kille, hennes nära killkompis & radio prataren Erik satt med flera flaskor vin.

Dom sista timmarna på mingel spendera jag & Petra med dessa härliga människor, Sara Varga stod & spela & vi hade massa trevligt, jag föll in i en djup diskussion med radio prataren Erik, jag var full, jag öppna mig till tusen, han var nykter & en mycket snygg & trevlig själ. Hur kvällen sluta minns jag inte helt men det jag minns va förjävla bra! Jag kommer leva länge på denna kväll, precis vad jag behövde! Tusen tack för det roliga igår.

Idag kan jag knappt komma ur sängen, pratar lite med Erik just nu & lyssnar på en av hans låtar, han är grym på sjunga, sen ska jag kolla film & vänta på min karl som ska få åka & köpa mat åt mig, hehe! På lördag väntas firande av Danne, wooho! Och puss till sötaste Becca som tala om för mig igår att hon läser min blogg, man vet inte mycket här i världen inte! :)

slänger upp en bild på favoriten 70E 963 (bilen, ja) så jävla skön bil, min dröm bil i framtiden haha ♥




Kommentera inlägget här
Kärlek & Vänskap 2 kommentar(er)
2011-07-14 · 13:41:48




  Beccaaa

Va söt du är!!! Och jag läser den fortfarande ;)

Tack för kvällen igår också, super skoj!

2011-07-14 19:09:04
  Susanna

Det glädjer mig, hihi :)! Ja tack själv den var jätttesuper rolig :)))

2011-07-14 20:43:54 http://sheownsit.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter