Alkohol kväll med tjejerna

SÄMST PÅ BLOGGA MEN MORNING MORNING PEOPLE.
Jaaa vad har jag gjort dessa dagar? myst, shoppat, umgåts med vänner, ätit gott. Kunde inte förklara bättre. Igår var vi några tjejer hemma hos josse, lite alkohol & prat innan vi gick oss ner till mingel, det blev jag, josse, marre, eve, becca, fanny & bella. Blev kvar där till stängning, jag gick mig upp till söder & mötte karl sen hem & sov. Idag blir det vell hem till mamma & pappa & bara vara, dem kom just hem från två veckor i Turkiet, känns skönt att ha dem hemma igen. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på, vill ha onsdag & festligheter nu faaan. Sen har jag fått se världens fulaste dans av Joacim, snälla rara kör inte den på krogen sen, då går jag under, haha. Nej nu ska jag fixa mig inna  det bär iväg, hoppas på att mamma hämtar oss, bilen är redan i bomhus.

                                        Här sitter vi, alla tjejer utom marre som tar kortet, jag tittar bak vill inte synas som vanligt.

                                



Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 0 kommentar(er)
2011-07-24 · 11:19:07







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter