Boys don't cry

TJENA GÄNGET.
How is tha läget? Med mig? Supergoood, fast seg i huvet, känner mig skapligt trög! Vakna upp kl 06.00 när baby åkte till jobbet, somna om vakna kl 08.24, somna om vakna runt 12.00 igen. Har bara legat i sängen & kollat film & ätit onyttigt, chips, godis & tacogratäng, hur fint? Kanske därför man inte känner sig pigg? & nu ska jag äta mera tacos, va tvungen att göra Marcus Johansson tacos igår, så hörde av mig till gossen & fick lite recept. Kom ihåg när han gjorde den till mig & Robin, så stolt över sin tacos, den va grym & den jag gjorde blev ännu grymmare, hehe! Nu ska det mysas på hära, pussas med Vegas!

                                                                                                   {  foto: jag i grå/vitt  } ↓




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-07-26 · 16:13:43




  Cyt

Snygga shorts :)

2011-07-26 18:07:03 http://Lennhammer.wordpress.com



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter