Hemma

HEJ SVERIGE.
Har precis landat i soffan efter att ha kommit hem från Turkiet idag, haft det underbart och varmt som fan. Jag stortrivdes, vi levde lyx, hotellet var sjukt fint och maten va bra, jag har firat min 19 års dag igår med sol och bad, drinkar och massa shower, det var grymt, turkiet var grymt, 4:e gången i turkiet och man tröttnar aldrig. Har sjukt mycket att berätta men tar det imorgon för nu ska det sovas ska upp kl 05.00 imon då det bär av till ekerö. Blev firad av släkten och familjen när man landa och sen åkte vi oss hem till robins familj för att krama och pussa dem hejdå för doms resa till kroatien i morgon, 3 veckor, skönt!

Ska krama sönder min katt inatt, sakna han så sjukt mycket, grina nästan en kväll så mycket som jag sakna han, och nu ska vi mysa i sängen och min karl ska jag och pussa på för han vart så mys på resan, vi störta nästa i landningen, men det tar jag sen, nu sussa med mina pojkarna puss på er!
          
                                                                                                                   




Kommentera inlägget här
Foto / Vardagligt 1 kommentar(er)
2011-07-03 · 22:19:31




  emma

vilka i familjen järnberg är det som åker?

2011-07-06 20:18:43



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Skriv:


Spara mina uppgifter